Punkt konsultacyjny dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
6 + 8 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
6 + 8 =
50f7cbacaa4c9_o,size,933x0,q,70,h,eefcdd
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Piotrkowie Trybunalskim
 
Zapraszamy wszystkich Rodziców, Opiekunów i Nauczycieli
dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
z terenu miasta i powiatu
do punktu konsultacyjnego w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Piotrkowie Trybunalskim
al. 3 Maja 28/34 - pokój nr 106
numery telefonów: 44 732 67 76, 44 732 67 77
sosw@sosw.piotrkow.pl


Porad i pomocy nieodpłatnie udzielają specjaliści z zakresu terapii pedagogicznej, psychologii, logopedii, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz osoby pracujące z dziećmi mającymi problemy w nauce
 
Punkt jest czynny:
 
Dzień tygodnia
 
Godziny
Osoby dyżurujące
Poniedziałek
1530-1630
Anna Domarańczyk (pedagog specjalny)
Ewa Krawczyk (pedagog specjalny, surdopedagog)
Wtorek
 
1430-1530
Renata Kacperczyk (logopeda)
Środa
1615-1715
Iwona Gajda (psycholog)
Izabela Kozieł (logopeda)
 
Czwartek
 
1615-1715
Beata Bąkowska (pedagog specjalny)
Gabriela Burzyńska (pedagog specjalny)
Małgorzata Gruszczyńska (psycholog)
Piątek
 
830-930
Renata Mołdowska




CELE I ZADANIA PUNKTU KONSULTACYJNEGO
CELE:
  • pomoc rodzicom w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
  • wspieranie emocjonalne rodziców,
  • udzielanie kompleksowej informacji dotyczącej możliwości uzyskania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
 
ZADANIA:
  • rozmowy z rodzicami/prawnymi opiekunami mające na celu ustalenie przyczyn trudności dzieci w celu pokierowania do odpowiednich form pomocy;
  • udzielanie porad, jak pracować z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w domu;
  • wskazanie możliwości stymulacji dziecka w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci od 0 - 7 lat;
  • dostarczanie informacji na temat możliwości kształcenia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na wszystkich poziomach edukacyjnych;
  • ukazanie możliwości wsparcia ze strony innych rodziców w celu pozyskania informacji na temat funkcjonowania dzieci niepełnosprawnych na terenie szkół i placówek.


 
powrót