Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Piotrkowie Trybunalskim
Zapraszamy wszystkich Rodziców, Opiekunów i Nauczycieli
dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
z terenu miasta i powiatu
do punktu konsultacyjnego w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Piotrkowie Trybunalskim
al. 3 Maja 28/34 - pokój nr 106
numery telefonów: 44 732 67 76, 44 732 67 77
sosw@sosw.piotrkow.pl
dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
z terenu miasta i powiatu
do punktu konsultacyjnego w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Piotrkowie Trybunalskim
al. 3 Maja 28/34 - pokój nr 106
numery telefonów: 44 732 67 76, 44 732 67 77
sosw@sosw.piotrkow.pl
Porad i pomocy nieodpłatnie udzielają specjaliści z zakresu terapii pedagogicznej, psychologii, logopedii, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz osoby pracujące z dziećmi mającymi problemy w nauce
Punkt jest czynny:
Dzień tygodnia | Godziny | Osoby dyżurujące |
Poniedziałek | 1530-1630 | Anna Domarańczyk (pedagog specjalny) Ewa Krawczyk (pedagog specjalny, surdopedagog) |
Wtorek | 1430-1530 | Renata Kacperczyk (logopeda) |
Środa | 1615-1715 | Iwona Gajda (psycholog) Izabela Kozieł (logopeda) |
Czwartek | 1615-1715 | Beata Bąkowska (pedagog specjalny) Gabriela Burzyńska (pedagog specjalny) Małgorzata Gruszczyńska (psycholog) |
Piątek | 830-930 | Renata Mołdowska |
CELE I ZADANIA PUNKTU KONSULTACYJNEGO
CELE:
- pomoc rodzicom w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
- wspieranie emocjonalne rodziców,
- udzielanie kompleksowej informacji dotyczącej możliwości uzyskania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
ZADANIA:
- rozmowy z rodzicami/prawnymi opiekunami mające na celu ustalenie przyczyn trudności dzieci w celu pokierowania do odpowiednich form pomocy;
- udzielanie porad, jak pracować z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w domu;
- wskazanie możliwości stymulacji dziecka w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci od 0 - 7 lat;
- dostarczanie informacji na temat możliwości kształcenia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na wszystkich poziomach edukacyjnych;
- ukazanie możliwości wsparcia ze strony innych rodziców w celu pozyskania informacji na temat funkcjonowania dzieci niepełnosprawnych na terenie szkół i placówek.