MARKETING MIX CZY MAX?
Konkurs szkolny Marketing mix czy max?, który odbył się 6 maja o godz. 10.00 na Teamsie został rozstrzygnięty.
Celem konkursu było: poszerzenie wiedzy o marketingu mix, rozwijania zdolności myślenia analitycznego i syntetycznego, twórcze rozwiązywanie problemów, rozbudzanie i wzmocnienie postaw i zachowań przedsiębiorczych oraz zdrowa rywalizacja.
I miejsce – Antoni Krupa (klasa 2H)
II miejsce – Anna Celeban (klasa 2G)
III miejsce – Paula Matera (klasa 3H)
Wszystkim uczestnikom konkursu serdecznie dziękuję, a laureatom gratuluję sukcesu - organizator konkursu p. Aneta Młynarczyk-Sącińska.
Celem konkursu było: poszerzenie wiedzy o marketingu mix, rozwijania zdolności myślenia analitycznego i syntetycznego, twórcze rozwiązywanie problemów, rozbudzanie i wzmocnienie postaw i zachowań przedsiębiorczych oraz zdrowa rywalizacja.
I miejsce – Antoni Krupa (klasa 2H)
II miejsce – Anna Celeban (klasa 2G)
III miejsce – Paula Matera (klasa 3H)
Wszystkim uczestnikom konkursu serdecznie dziękuję, a laureatom gratuluję sukcesu - organizator konkursu p. Aneta Młynarczyk-Sącińska.